Sussie - det är jag!

I min blogg berättar jag hur jag får ihop vardagen med 2 aktiva barn, en envis fransk bulldog, en hårt arbetande man och mina egna jobb, dels på förskola och som me&i säljare................................... Många järn i elden helt enkelt!

Spännande dagar framför oss.....

Kategori: Allmänt

Vad händer idag då?? Joo, idag startar budgivningen på vårt hus.. Vi har haft 2 visningar, en i söndags och en igårkväll. I söndags var det 12 st (!!!!!) som skrev upp sitt intresse och igår kväll 5 st nya... Det är helt otrligt många!! Mäklaren är jättenöjd!

Snart borde det börja surra till i mobilen, vi blir uppdaterade med buden som kommer in... Sen ska vi buda på ett annat hus som vi sett. Ett helt nybyggt hus, i vårt område som vi verkligen vill ha. Men vi måste ju se hur mycket pengar vi får loss för vårt...

Håll nu tummarna för att budgivningen skenar i taket och det blir rekord!!!!

Kram

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: