Sussie - det är jag!

I min blogg berättar jag hur jag får ihop vardagen med 2 aktiva barn, en envis fransk bulldog, en hårt arbetande man och mina egna jobb, dels på förskola och som me&i säljare................................... Många järn i elden helt enkelt!

Fotbollsskola och Ridskola

Kategori: Allmänt

Här går det undan i svängarna.. hihi.. Vi skrev in Filippa på kö till Hägerneholms ridskola till hösten till deras nya anläggning. Det enda Filippa vill göra är att rida, så vi fick böja oss för det. Hon har ju provat dans och gymnastik.. men det enda tösen vill göra är att rida.. snuttfia! I lördags ringde de från Hägerneholm, de hade 1 plats kvar i söndagsgruppen som startade förra veckan.. Ville vi ha den??? Vi var tveksamma.. vi hade ju sagt ev. till hösten... Men vad sjutton... Kör på.. Vi tackade ja. Så jag o Filippa var där igår och hade första lektionen.. Jätteroligt!
Idag har vi fått ridskor och chaps av Filippas gamla dagisfröken Caroline, jag köpte en begagnad (använd 4-5 gånger) säkerhetsväst..(fick ett par vita ridbyxor på köpet). Så nu saknas bara hjälmen... Vår söta häst-tjej...

 
Rasmus hade sin första träning hos I.K Frej igår... Fotbollsskola för pojkar -05.. Han har laddat i flera veckor!! Så här söt var han.. (han är ganska liten om man jämför med andra 4 åringar)



Han gillade att vara målvakt.. men även utespelare gick bra...:-)




Dom börjar bli så stora nu mina lillfisar !!!

KOMMENTARER:

  • Milla säger:
    2010-04-27 | 07:31:52
    Bloggadress: http://migranmamman.blogspot.com

    Vilka små sötisar..eller som du säger stora;) Visst är det läskigt vad fort tiden går när man fått barn...Dom växer och blir stora fast själv känner man sig inte ett dugg äldre alls:) Dock blir man ju påmind när man inte alltför sällan måste tala om deras ålder, ha ha ha:) Stor kram så länge

Kommentera inlägget här: