Sussie - det är jag!

I min blogg berättar jag hur jag får ihop vardagen med 2 aktiva barn, en envis fransk bulldog, en hårt arbetande man och mina egna jobb, dels på förskola och som me&i säljare................................... Många järn i elden helt enkelt!

Det har varit lite mycket..

Kategori: Allmänt

hallå.. sorry att det dröjer typ 2 veckor mellan inläggen, ska bli bättre... lovar.. Jag har haft ganska mycket sista tiden. Dels har jag börjat jobba på mitt ena jobb, i skolan.. Roligt att träffa alla barnen igen och mina arbetskollegor. Jag har fått en ny kollega, hon har iof jobbat på skolan tidigare men varit mammaledig, så när jag började jobba förra september så var hon hemma. Jag tror vi kommer jobba bra ihop :-)

Sen har jag startat upp en ny säsong med Meandi oxå. Vi släppte kollektionen den 11 augusti och det är såå roligt. Alla älskar denna kollektion, och säger bara en sak.. Plaggen till oss, mammor är helt OUTSTANDING... In oo kolla på www.meandi.se Detta har jag beställt hem till mig själv, hoppas det kommer idag!

Tajts i en jättefin mörkgrå färg

Crown top, en oversized snygg tröja.. Love It




Krubits tunika och Kurbits Cardigan... Larvig man är att man kan längta efter kläder.. hihi

Barnkläderna är ju oxå jättefina. En av mina kunder sa att i denna kollektionen fanns igen som var fult, annars brukar man alltid hitta nåt man inte gillar. Men denna kollektion fanns inget!! :-)

Jag coachar ju även Stockholms norra tjejjer på Meandi.. Detta är min andra säsong som coach och jag gillar verkligen min grupp. Jag har nog dom goaste tjejjerna hos mig.. Hihihi..

Nån som är sugen på säljarjobbet?? Vi söker många säljare runt om här i Stockholm och även övriga landet...
Du kanske känner nån som du skulle tycka passa som Meandi-säljare..
Maila mig
[email protected]

Gästbloggs inlägget verkar dröja.. Ska pressa lite idag.. :)

Kram till alla!!

KOMMENTARER:

  • Camilla säger:
    2010-08-26 | 22:11:38
    Bloggadress: http://hojprillan.blogg.se/

    Ser verkligen fram mot min visning! =)

  • Petra säger:
    2010-08-27 | 21:57:59
    Bloggadress: http://mammansprinsessor.blogg.se/

    åh jag skulle vilja beställa den turkosa plyschoverallen m brunt hjärta till min Nova i 74/80 lycka till på jobbet kram

Kommentera inlägget här: