Sussie - det är jag!

I min blogg berättar jag hur jag får ihop vardagen med 2 aktiva barn, en envis fransk bulldog, en hårt arbetande man och mina egna jobb, dels på förskola och som me&i säljare................................... Många järn i elden helt enkelt!

Födelsedags firandet är slut för denna dag

Kategori: Allmänt

Vi väckte Filippa med frukost på sängen imorse, och presenter. rasmus var så ivrig att bära in paketen till henne så vi hann nästan inte göra klart frukosten..



På eftermiddagen fick vi gäster.. Farmor och Farfar, morbror Willy, Mormor och Morfar och Filippas gudfar Micke med sin fina familj.. Carro, Natti och Leo..


Carro, Natti och Micke


Morbror Willy... Kollar sporten i fotöljen



Snyggpappa..posar hi hi hi

Rasmus var så sugen på att gå ut i snön på baksidan.. Snön är meterdjup där...



Vi hade en nöjd och trött tjej ikväll.. Hon tyckte om att fylla 7 år!



Snart så är hon väl 18 och kommer hem och säger att hon träffat världens mysigaste kille på internet och att hon ska flytta till new york eller nåt annat ställe aslångt bort... MARDRÖM!!! Vill ha kvar min plutta!!!! Nu får hon inte bli större....

KOMMENTARER:

  • Prillan säger:
    2010-02-02 | 19:22:40
    Bloggadress: http://hojprillan.blogg.se/

    Nä, visst vill man att de ALLTID ska vara ens små troll..... KRAM

Kommentera inlägget här: