Sussie - det är jag!

I min blogg berättar jag hur jag får ihop vardagen med 2 aktiva barn, en envis fransk bulldog, en hårt arbetande man och mina egna jobb, dels på förskola och som me&i säljare................................... Många järn i elden helt enkelt!

Sommar och sol!!!

Kategori: Allmänt

Idag lyckades jag lägga in bilderna från min nya mobil. Visste inte riktigt hur jag skulle göra, men det var ju bara att koppla ihop mobilen med datorn, sen vips så låg dom där.. Hahahah. Så jag tänkte uppdatera er med lite bilder från 2 veckor tillbaka typ.. Okej...

Börjar med våra fina vänner Lisa och Mix..  De är vår "regnbågsfamilj".. Vi brukar skojja om det att det vore ju så praktiskt. Att nån dag i veckan så hämtar dom alla barnen.. Jaaa, dom har en drös, typ 4 st underbara barn och våra 2 huliganer. Sen lagar vi middagen åt allihopa. Sen byter vi nån annan dag, att vi hämtar hem alla barnen och de lagar middagen. Tänk själva vad skönt, inte behöva tänka på middagen en dag i veckan utan få komma till dukat bord och samma dag inte behöva stressa för att hinna hämta barn och hinna laga mat.. Men detta "regnbågsliv" får vänta tills vårt hus är klart i Kyrkbyn.. Men deras minsta lilla Poppe fanns med på en del bilder i mobilen..


Rasmus och Poppe, hon ser mest ut som "ta mig härifrån".. hihi



Filippa kämpar med att hålle henne..


Sen bar det ju av till Göteborg, det skrev jag ju om i förra inlägget.. Med resturang-trasslet och allt. Här kommer några bilder från själva PINK uppträdandet på Ullevi..



Det var över 31.000 personer där. Mäktigt!!



Väntan var lååång. Först up var två förband, Good Charlotte och Takida. Visst dom var bra, men det blev lite kallt och jag frös och längtade hem till badkaret på hotellet. Men sen när PINK kom igång så glömde man att det varit lite trist att vänta.. Tur att jag har Yatzy i mobilen!! Hahahha



Så här mysigt var det på hotellet. Ni ser att det hänger en gardin för ett fönster.. det var ett fönster in till badrummet. Så medans jag låg och badade kunde jag se Janne som låg och zappade på text-tv'n i sängen..



Idag har vi haft en härlig dag med Gabriella och henns 2 barn. Vi har pool-badat och det var issskallt!!







Filippa var med oxå.. men hon var som en säl.. Badade och badade, svårt att hinna fota henne.. Men jag hann en gång då hon spatserade förbi mig.. hahaha



Och jag har minsann bränt min näsa lite idag.. :-)



KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: