Sussie - det är jag!

I min blogg berättar jag hur jag får ihop vardagen med 2 aktiva barn, en envis fransk bulldog, en hårt arbetande man och mina egna jobb, dels på förskola och som me&i säljare................................... Många järn i elden helt enkelt!

Nu har vi bott i vårt hus i 1 år <3

Kategori: Allmänt

Jaa, guud vad tiden går fort. 13 december 2010 flyttade vi in i vårt nya hus. Och vad händer på ett år i ett nybyggt hus?? Jo, i somras byggde vi altaner, både på baksidan och framsidan. Denna sommar som kommer är det gräsmatta som är det stora projektet + kanske nåt staket eller häck på framsidan.
Vet ni vad som hände härom helgen?? Jo, jag håller på att klä på mig och då ser jag hur en människa går förbi köksfönstret och kikar in.. Jag rusar mot ytterdörren för att fråga vad i hel***e hon gjorde på min tomt och på min altan.. Tyvärr hann jag inte ropa tll henne, men det var 2 herrar och 2 damer som var ute och gick... Inget skumt med dom alls, bara att de inte respekterade att det var MITT hus och MIN tomt hon knallade in på!!

Jaja.. Uppdaterar lite med bilder på hur vi har det nu. Önskar ju att det var rent, städat och undanplockat.. Att det skulle se ut som ett tidningsrepotage. Men nu gör det inte det, utan ni får helt enkelt hålla tillgodo med lite stökiga bilder..





Filippas rum. Hon har i helgen möblerat om och rensat bort en massa "skit"



Barnens toalett, som vi äntligen hittade ett badkar till....



Rasmus söriga rum... Han har faktiskt skrivit in till svt's "fixa rummet" för att få hjälp med det. Hoppas de hör av sig och att han kommer med!



Barnens spelhörna



Det bästa i hela huset... Braskaminen...



Vardagsrummet



En del av köket



En annan del av köket



Köksbordet i köket :-D



Vårt sovrum



Matdelen i vardagsrummet



Duschhörnan i vårt badrum

Jag älskar vårt hus!!!

KOMMENTARER:

  • Lotta säger:
    2012-01-10 | 19:44:36
    Bloggadress: http://www.hicke.se

    Hej!

    Kul att du bloggar! Superfint hus. Jag förstår att du älskar det. Vi ses på kick-offen.

    Kram Lotta

Kommentera inlägget här: