Sussie - det är jag!

I min blogg berättar jag hur jag får ihop vardagen med 2 aktiva barn, en envis fransk bulldog, en hårt arbetande man och mina egna jobb, dels på förskola och som me&i säljare................................... Många järn i elden helt enkelt!

I'm sailing...

Kategori: Allmänt

Idag till vacker musik och en jättevacker begravningscermoni sade vi adjö till Björn. Björn är min äldsta barndomsväns man. Han kämpade mot cancer, men tyvärr vann han inte... FUCK CANCER.... VI var många av Annas vänner på begravningen och vi sade det, att sist vi sågs allihopa tillsammans var på deras bröllop för 3,5 år sen... och innan dess på Anna möhippa!! Anna som var världens finaste och lyckligaste brud..... Hur i helvete kan någon ta den lycka ifrån henne? Från fina Anna...
.
Anna - jag hörde något fint idag på begravningen, på fikat efteråt så satte sig en man vid vårt bord. Han var en av Björns bästa barndomsvänner. Han sade att även fast de hördes av sporadiskt emellanåt, och att det ibland hade gått flera år så hade de alltid något att prata om, de kom liksom in i samtalen på en gång. Äkta och riktiga vänner vet att de alltid har varnandra, de behöver inte höras varje dag... Det kändes som han sa de orden till mig, om oss... Fast han pratade om honom själv och Björn! <3

Anna - finns här... alltid..... <3

KOMMENTARER:

  • Prillan säger:
    2012-11-21 | 22:01:54
    Bloggadress: http://hojprillan.blogg.se

    Kram!!

  • Marie E Riksson säger:
    2013-12-30 | 20:58:16

    Åh, så vackert o sorgligt på samma gång.... O instämmer till 100% - Fuck Cancer.....

    Svar: <3
    Sussie

Kommentera inlägget här: