Sussie - det är jag!

I min blogg berättar jag hur jag får ihop vardagen med 2 aktiva barn, en envis fransk bulldog, en hårt arbetande man och mina egna jobb, dels på förskola och som me&i säljare................................... Många järn i elden helt enkelt!

Nya tag med bloggen!

Kategori: Allmänt

Ja, nu jäklar ska jag börja blogga igen! Det händer ju lite runt omkring mig, som jag gärna delar med mig av! Det bästa vore ju om jag kunde få igång bloggen via mobilen... allt vore så mkt lättare då! Ska bråka lite med det imorgon!
 
Ja, vad har vi på gång då?? Jo, just nu är jag mitt uppe i att boka träffar till me&i's 10-års jubileum!! Ja, nästa säsong startar vi vår jubileum.. halt galet är det, och jag har varit med sen hösten 2007... vad blir det.. 1....2...3....6...10..... 14! Shit, jag går in i min 14'onde säsong som me&i säljare och tänk att det är fortfarande sjuuuuukt roligt! Vill du också börja sälja me&i... kontakta mig på [email protected] så ska jag guida dig till rätt person! Står du och vacklar och vill veta mer? Maila dina frågor.... :-)
 
Just det, måste ju berätta vad jag har gjort... En fin bardomsvän, Patricia har en skönhetssalong i Sumpan. Har gått dit tidigare och vaxat benen och hon är GRYM på det! Nu har jag gått steget längre... Jag har gjort permanent hårborttaging på benen. Asså, det är sjukt BRA.... Jag har i vanliga fall, RIKLIG hårväxt på benen.. svarta hårda strån som växer ut på en dag! I HATE IT!!
Den 15 november var jag och gjorde IPL på benen... gissa hur många gånger jag har rakat mig sen dess??? ......... Utan IPL hade jag svarat ca 30 gånger... men jag svara nu 2 gånger!!! Asså, 2 gånger på 6 veckor!! Det är helt galet! rekomenderar IPL till alla som har orangutangben som jag!!
Kontakta Paticia på: http://patriciabeautycare.com/  Hon finns på FB också!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: