Sussie - det är jag!

I min blogg berättar jag hur jag får ihop vardagen med 2 aktiva barn, en envis fransk bulldog, en hårt arbetande man och mina egna jobb, dels på förskola och som me&i säljare................................... Många järn i elden helt enkelt!

Smärtfri hårborttagning!

Kategori: Allmänt

Försöker nu med3'dje inlägget om hårborttagning!
 
Jag har alltid haft mycket hår på benen.. jag personligen tycker detta har varit ganska jobbigt! Är det sommar och man går barbent så måste jag raka benen varje dag.. På vintern får huden vila och jag rakar mig 2-3 gånger i veckan! Det sliter på huden, jag har ofta röda utslag på låren där man är känsligare.
Jag har varit och vaxat benen ett par gånger, inför utlandsresor framförallt.. Men det gör ju så förbenat ont!
 
                                                        Inte mina ben, men ibland så känns det så här!
 
Jag har en barndomsvän, Patricia som har en skönhetssalong i Sumpan. Hon är för övrigt BÄST på att vaxa... om ni hellre vill göra det! Hon har hårborttagning med laser...så jag testade det.. Hela benen fick sig en omgång!
Hon lägger en sorts gele och ser kör hon sin lasermaskin. Kändes INGENTING!!!
Efter kändes det som vanligt.. har nu gått i 6-7 veckor och väntat på att håret ska växa ut igen.. men asså, det händer ju typ ingenting! Litegranna har kommit på låren... men underbenen är ju knappt nånting.. Tänk om det kan fortsätta så här! Tänk att bara kunna strunta i att alltid veta att man har rakade ben på sommaren..
 
Vill du veta mer om detta kontakta Patricia: http://patriciabeautycare.com/ Tel: 076-200 91 63
 

KOMMENTARER:

  • Marie E Riksson säger:
    2013-12-30 | 20:53:58

    Åh, det är exakt som jag har det (o såklart merparten av oss kvinnor i våra bästa år) o jag trodde inte på denna behandling...eller?? Menar du att det funkar? Läst o googlat o att det inte funkar på alla färger eller nåt??? PrisaGud om detta funkar, kommer direkt!!!! :-D

    Svar: Svensk hår tror jag är bäst, Patricia sa att jag hade det bästa håret för bäst resultat! Mörkt och tjocka hårstrån... Patricia har gratis konsultation.. Kontakta henne och fråga! Denna metod, cellox10 är tydligen mkt bra!
    Sussie

Kommentera inlägget här: