Sussie - det är jag!

I min blogg berättar jag hur jag får ihop vardagen med 2 aktiva barn, en envis fransk bulldog, en hårt arbetande man och mina egna jobb, dels på förskola och som me&i säljare................................... Många järn i elden helt enkelt!

Kap verde

Kategori: Allmänt



Jag tror vi hamnat i paradiset! 

Kap verde är verkligen supertrevligt! Vi bor på ett lyxigt all inclusive hotel på ön boavista. Hotellet ser ut som ett sandslott som rest sig ur sanddynerna! 
Mer bilder och mer info kommer när vi landat hemma! 

Vi är dock ganska besvikna på poolområdet som de naturligtvis renoverar större delen av under vår vecka.. Men vi har klagat till guiderna och även till fritidsresors hk, så än så länge kan de få nöjda resenärer om de kompenserar oss... 

Puss och kram 
Kommentera inlägget här: